maandag 4 november 2013

De boekenbeurs

Gisteren (zondag 3 november) bracht ik met een aantal medestudenten een bezoekje aan de boekenbeurs in Antwerpen in functie van de cultuurproef voor het vak Muzische Grondhouding.

Ik vond het heel tof om al eens een kijkje te nemen in de vele kinderboekjes die er lagen. Er was zoveel keuze dat ik het niet kon laten om al enkele boekjes aan te schaffen die ik nadien liet signeren door de auteur. Er waren originele standen en ook heel wat boeken werden op een creatieve manier voorgesteld. 

Ook de VRT was aanwezig en had een eigen stand. Ze gaven bezoekers de kans om een screeningstest te doen. Ook ik heb hier aan deelgenomen. Ik mocht voor de camera gaan zitten en er kwam een weerbericht voor mij op een computerscherm dat ik kon aflezen op mijn eigen tempo. Dit werd allemaal opgenomen en ze beloofden dit door te sturen naar mijn e-mail adres als aandenken. 

Voor mij was dit echt een unieke ervaring. Ik vind het ook goed dat ik het achteraf nog eens kan bekijken om mezelf bezig te zien en vooral om mijn taal te kunnen evalueren. 



Het was een leuke en gezellige dag die ik echt de moeite waard vond!

2 opmerkingen:

  1. Het was waarschijnlijk een hele leuke ervaring om eens zelf achter de schermen te staan. Dit is iets wat ik ook wel zou willen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het was inderdaad heel tof! Het zou leuk zijn als ze dit volgend jaar opnieuw doen. Wie weet kan je het dan ook eens ervaren.

      Groetjes Laura

      Verwijderen